Dagens lista

Dagens humör: Det har varit riktigt upp och ner idag. Hormonerna rusar vilt, liksom. Jäkla måndag.
Dagens program: Vi tog det lugnt o hängde hemma ganska länge, sen åkte vi in till Ekenäs för att gå till Lindex o Bromans.
Dagens tips: Lindexs rea har börjat! Det är massor av kläder på rea, gå dit o fynda.
Dagens bästa: Att Saga varit nöjd i sittern ganska länge nu, skönt att få lite ”egentid”.
Dagens sämsta: Att ingen haft tid att träffas idag, jag hade verkligen behövt träffa nån och tala ut lite igen. Att det ösregnade när jag hade lust att gå långpromenad. Att tant Röd har återvänt efter 321 dagars frånvaro och att jag därmed är helt upp och ner.
Dagens outfit: Ganska somrig fiilis idag, blåvitrandig tunika och beige oversize tröja, leggings. Sjukt sköna kläder.
Dagens sötaste: Saga förstås! Jag undrar hur jag ens kan vara deprimerad när hon är så söt och underbar.
Kommentera detta!

