TIPS – Bloggar att läsa!

Kan ni tipsa mig om de där allra bästa guldkornen till bloggar som ni läser? Jag har börjat hitta några nya men då blir man ju girig o vill ha meeeraaa! Brukar oftast läsa mitt i natten då jag matar så risken finns att kommentarerna blir få. But still!

Här är några jag har följt på sistone:

Marica – Maricas inlägg om ensamlistan fångade mig genast! Det här verkar vara en rolig person med min sorts humor!

Ida – Ida är en av de där härliga människorna som alltid får en på gott humör. Jag visste inte ens att hon har en blogg så följde henne genast! Dessutom har hon en sååå söt hund, så om inte annat vill man ju gärna dregla över hundbilder. Mys!

Malin – Malin har stöttat mig och skrivit peppande meddelanden redan under graviditeten och också nu, ända från Norge, trots att vi inte har träffats. Nu har hon också fått sin lilla dotter efter en kämpig graviditet och i sommar hoppas jag att töserna våra får träffas!

Paula – Paula är en av mina bästa vänner och har nu inlett ett spännande projekt som heter Projekt 333. Det handlar om att bli vän med sin garderob med ynka 33 plagg per säsong. Jag vågar inte ens börja räkna hur många plagg jag har i garderoben! Vågar DU?

6 reaktioner på ”TIPS – Bloggar att läsa!

    1. Tack för tipsen! Jag gillar nog mammabloggar just nu, o så inredningsbloggar. Fotobloggar för inspiration osv… Läser ganska mångsidigt egentligen! 😀

Kommentera detta!

