Bilder från idag

_MG_5765_MG_5756

Idag har jag flyttat tillbaka babysängen till Sagas rum. Den vackra filten ni ser har min mormor stickat! Eftersom vi sover med henne i babynestet mellan oss så får den stå där o hon får vänja sig vid den och rummet under korta dagstupplurer istället. Jag har också plockat fram hennes dopkolt, som både jag och min bror har haft. Dopet blir ju som sagt först i juli men jag vill beundra den lite redan före det.

_MG_5674

Inbjudningarna till dopet kom ju igår! Nu är kuverten skrivna och redo att skickas iväg till gästerna._MG_5735

”Hej mamma! Här ligger jag o studerar elefantmobilen som hänger i min sänghimmel”. Den mobilen har också jag haft som liten, den är rosa och vit och helt underbar._MG_5679Förresten bakade jag lite chocolate chip cookies igen! Så. Gott! Nu på eftermiddagen har det varit doptårtsbak på gång, min mamma och moster är här o hjälper mig.

Kan ni förresten tänka er att den enorma tulpanen på  bilden är från vår gård? Ni skulle se dem. En meter höga. Sprudlande färggranna och helt underbara.

En reaktion på ”Bilder från idag

Kommentera detta!

