Crankypants wednesday

Alltså vilken dag. Tror både jag o Sagisen har varit lite för trötta efter natten, så förmiddagen gick åt skogen. Hon var ledsen o ville inte sova mer än fem minuter i vagnen så jag hann inte äta frukost heller. Ja, eller en drickjogurt kan vi kalla frukost idag. Tolvtiden åkte jag därför in till stan för att ta en vagnpromenad tillsammans med Linda o hennes lilla dotter! Saga sover nämligen väldigt bra i vagnen, liksom så många andra små.

Efter en timmes promenad i det underbara vädret så hamnade vi på nåt sätt i… Lindex? Där hittade jag en topp, nya solglasögon och ett par örhängen. Jee! Jag kände mig fin i nåt! SÅ välbehövd känsla just nu att det inte är klokt. Då hade det fått kosta vad det kosta ville, men som tur var det -25% på alla damprodukter, o så får jag ju personalrabatt också… Ni får förresten gärna ignorera mitt röda ansikte! Måste lägga ett filter över bilden för att dämpa det, toppen är samma färg som Sagas filt i barnvagnen egentligen! 😀

Nästa etapp var Pappagallos glasskiosk som öppnade idag.

Där satt jag sen i solen och njöt av min glass. Jag som skulle vara mera hälsosam nu… Oops!

Förresten, Heidi frågade om vår barnvagn! Håll ut! Bara jag kommer ihåg ska jag skriva om den… 🙂

En reaktion på ”Crankypants wednesday

Kommentera detta!

