Gravid vecka 40+0

_MG_3856 _MG_3841Vecka 41 idag, då. Beräknat datum. Dagen D. Antagligen dagen då skrutten inte kommer ut, men en kan ju alltid hoppas? Känner mig för första gången på länge riktigt hormonell och ful dagen till ära, så nu får du gärna komma ut lillbusen min! Mamma vill vara normal igen, haha.

Det är som om hen hade insett att heeeej, nu börjar det vara dags att komma ut, för rörelserna i magen har varit riktigt crazy igår och idag. Såg ut som surfvågor istället för en mage igår kväll. Den nivån av rörelser.

Jag håller som bäst på o söker efter några lite finare hudvårdsprodukter att beställa åt mig, är lite sugen på att testa Jurlique, men vet inte riktigt vad jag ska ha i så fall, o före jag hinner beställa nåt slår ju snålheten till och jag hinner börja fundera på vad annat man kunde lägga pengarna på. Istället för att tänka, hey, du ska snart värpa ut en baby på närmare 4 kg, kanske du är värd att skämmas bort lite? Tänker också på hur hyn blir när man sover riktigt lite och säkerligen stressar över minsta lilla grej också. Jag är värd det. Jag är värd det, jag är värd det. Men så blir det istället Är jag värd det?

Äh. YOLO som alla coola kids säger. Jag är värd det.

Eller?

Glöm nu för all del inte att delta i utlottningen av två planscher, förresten. Ni hinner ända till imorgon kväll!

6 reaktioner på ”Gravid vecka 40+0

    1. Jamen såklart! Ugh, varför måste man övertänka allting 😉 Borde bara klicka beställ o leva lyckligt i alla mina dagar… eeh 😀

    1. Ja här hände inget, förutom att jag sov min sämsta natt hittills, haha. Drömde dock att bebisen kom, vilken grym besvikelse att vakna!

  1. Du är så värd det och kan verkligen rekommendera Jurlique 🙂 Dryga och superbra produkter. Marika på Home of Kikas kan hjälpa dig med valet av produkter. Lycka till med allt!

Kommentera detta!

