Nu blir det utlottning!

Precis före påsk fick jag hem några posters från Desenio som nyligen har öppnat nätbutik också i Finland. Nu då jag har varit mammaledig har jag börjat få inspiration till ny inredning både här och där före baby anländer, och så fick jag möjlighet till detta samarbete. Något nytt att se på gör mycket och jag hittade massor på deras hemsida som jag kan tänka mig ha här hemma._MG_3764

Nu har jag också fått hem en vit tavelhylla (tack mamma! ❤ ) som genast hittade sin plats ovanför tv:n i vardagsrummet. Förutom de här fina tavlorna från Desenio kommer det också, om jag känner mig rätt, ganska hastigt att komma babybilder upp på denna hylla._MG_3805Tavlan med fjärilen blev helt perfekt i vårt sovrum. Nu fattas det dock en ram från hyllan där eftersom jag hellre stal den till vardagsrummet till de andra nya tavlorna .

_MG_3759 _MG_3798

Förutom planscherna jag fick hem fick jag också möjlighet att ha en utlottning här på bloggen för er! En lycklig vinnare kommer att få hem två posters, nämligen de två här nedan. Map of Paris och Drömfångaren, mina favoriter!

_MG_3742

Allt ni behöver göra för att delta är att skriva en kommentar nedan om varför ni vill vinna. Glöm inte att fylla i namn och e-post! Ni har tid att delta ända till lördagen den 11.4. kl 21. (Om jag inte befinner mig på BB då, förstås…! )

28 reaktioner på ”Nu blir det utlottning!

  1. Jag tycker det är så svårt att hitta fina tavelmotiv och våga slå till. Hur skall man veta att det sen passar?! Men de här var fina. Och Desenio hade ju massvis flera fina! Och väggarna i vårt kök har varit tomt sedan vi flyttade in för att vi inte vet vad vi vill ha där…

  2. Jag är så gärna med och tävlar! Anledningen till varför jag vill vinna är för att jag gillar det unika, det speciella och det simpla vilket dessa tavlor symboliserar enligt mig! Mitt hem behöver det där lilla extra!

Kommentera detta!

