I vecka 39+3

Åh, äntligen! Denna morgon väcktes jag av solljus! Härligt. Att klockan bara var någon ynka minut över sju kändes inte lika illa när jag steg upp och badade i solstrålarna en stund. Otroligt hur mycket det påverkar mig.

_MG_3704

Idag insåg jag också att det endast är fyra ynka dagar kvar till BF, har liksom helt tappat kollen över påsk och idag var ju dagen jag hade tippat på att skrutten skulle komma ut! Tror inte att det händer tyvärr, men en kan ju anta att det snart händer nåt. Hellre förr än senare förstås…! Jag verkar åtminstone ha fel i att hen vill komma ut lite tidigare, vilket har varit en känsla som har följt mig ända från början av graviditeten! 

Det är så svårt att föreställa sig att det verkligen är en baby i min mage, speciellt som vi inte har varit på ultra sen det normala struktur-ultrat i november. Klart att jag på nån nivå förstår men att riktigt på riktigt greppa det är nog omöjligt, speciellt som förstagången-förälder. Nog vet vi ju att det är en liten skrutt där inne som sparkar på mamma för fullt dygnet runt men… Vem är du? Hur ser du ut? Frågorna är många… Tur att vi snart får svar på dem! ❤

5 reaktioner på ”I vecka 39+3

  1. Spännande tider! 🙂
    Och jösses vad snabbt tiden har gått egentligen, fast för er kanske det inte känns lika snabbt? 🙂
    Roligt att det närmar sig. Har ni funderat på namn? 🙂

    1. Jo det har nog gått i blixtfart, samtidigt som man ju bara har gått o väääänta i flera månader! Lustigt hur tiden kan kännas. Vi har nog några namn på lager, för båda könen IFALL att ”prognosen” var fel o det blir annat än det vi fått höra att hen är 🙂

Kommentera detta!

