Utlottning och veckans planer

Jaha, hör ni. Då var alla planer för denna vecka över. Idag har det varit rådgivning, födelsedagskaffe, förberedelsekurs och mathandel på agendan. Det var det. Veckans planer. Allt på en dag.

Så vad ska jag göra resten av veckan då? Jag har börjat slötitta på Gossip Girl för miljonte gången, det är en så bra serie då man inte riktigt orkar titta noga hela tiden o mest bara vill ha nåt bakgrundsljud som sällskap. Kanske jag skulle ta o gå igenom mina kläder lite under veckan? Har massor som jag inte använder länge, så skulle ju kunna fota plaggen och försöka få dem sålt före baby anländer. Är nån här intresserad så hör av er! Handlar främst om övredelar i stl L-XL. Nej, nog hittar jag väl på nåt att göra.

Förresten, snart är det en utlottning som gäller på bloggen, så håll ögonen öppna!

3 reaktioner på ”Utlottning och veckans planer

  1. Jag drömde igår att bebis hade fötts! Du hade skrivit som status på fb: Övar på amning. Och meddelade tydligen på det sättet att hen hade kommit 😉

Kommentera detta!

