Om Instagram och klumpedunsar

Jaha, hörni. 38+1 idag, men ingen baby än. Så idag blir det shopping i Salo istället för att klämma ut baby, tillsammans med bästa Paula! Jihuu! Det var tydligen så spännis att jag kände att 06.45 var en jättebra tid att vakna. Nu har jag suttit i soffan en timme o spelat Wordfeud o druckit kaffe. Mer än så ids jag inte göra för att jag är en sån klumpeduns och ibland bara inte kan göra saker tystlåtet (sambon sover alltså än).

Här är mina två senaste dagar i Instagrambilder. Spännande, visst? Bild 1 och 2 togs igår efter en trött natt. Bild 3, ja ni ser ju. Bebisen gillar att visa upp rygg eller rumpa genom huden. På bild 4 var jag så nöjd över att ha orkat noppa ögonbrynen o ha lite spakväll att jag måste föreviga det. Tjohej, vilket liv! Jag har numera ett privat Instagram-konto, vill inte visa upp babybilder helt öppet åt hela världen där känner jag, men bara ni nu är någorlunda vanliga människor får ni nog följa mig. sandravaihela heter jag också där.

Kommentera detta!

