Vi är redo, välkommen baby!

Det skönaste med den här senaste veckan av graviditeten är att jag istället för att tänka ”Nej hålls inne lite till” har övergått till att tänka ”Varsågod, kom ut bara, nu är du färdigbakad och vi är redo!”

För vi är verkligen redo nu, sambon och jag. Jag känner mig otroligt förväntansfull och är taggad till tusen att föda barn. Jag inser att det kommer att göra ont men det är så svårt att föreställa sig, så jag är bara positiv. Ja, jag är fortfarande förvånad över att jag inte oroar mig alls utan bara är förväntansfull. Längtar sååå!

Dessutom mår jag helt fantastiskt just nu. Ja, visst sparkar hen mig på revbenen så jag verkligen tror att de kommer att gå av ibland, och visst blir jag trött av det mesta, men annars mår jag prima! Helt otroligt. Jag går omkring här hemma och gör det jag orkar med och är inspirerad till, o där emellan ligger jag o vilar på soffan, ser på tv-serier eller läser en bok. Livet är ganska skönt.

4 reaktioner på ”Vi är redo, välkommen baby!

Kommentera detta!

