Vecka 37+4

Vecka 37+4 och jag börjar bli R A S T L Ö S! Känner efter alla små tecken som kroppen ger ifrån sig! Kom igen nu bebbe! Ut med dig bara. Skruttis ligger så långt nere nu känner jag, och typ hela dagen igår pressade hen knät mot min hud så hårt att jag hade riktigt ont, stod bara o pustade o masserade huden o lutade mig framåt, såg säkert snyggt ut då sambon var in med sin arbetskompis o åt lunch o jag stod där på köksön o hängde. ”Har vattnet gått” var frågan jag fick, haha. Jag hade väl kanske sagt nåt då kan man ju tänka sig 😉

Idag är det åtminstone snäppet finare väder, men det blåser ganska hårt och jag lider ännu av känningar av öroninflammation så tror jag stannar inne ändå. Kan ligga i soffan o sola o kolla på tv-serier istället!

Kommentera detta!

