Inspirerande

_MG_2974_MG_3022

Hej på er! Jag har haft besök av mamma sen igår men nu har hon åkt hem, så jag kastade mig i soffan med lite lösgodis och senaste numret av Unelmien Talo & Koti. Där fanns ett hemma-hos-reportage från Malenas vackra hem, åh så inspirerad jag blir av hennes inredningsstil!

Nu sitter jag o kollar på Pinterest o söker inspiration till nån slags snygga hyllor till barnkammaren. Det är ju inte så brått med sånt men hade gärna hittat nån snygg idé att lägga upp böcker o sånt på. O det finns ju så många fina inspirerande bildeeeeer! Bebuli är också med, hen hickar för fullt i magen. Som vanligt. Tror vår baby kommer hicka mer än gråta sen när den kommer ut.

Kommentera detta!

