Feeling SO pregnant

Idag är en av de där få dagarna som jag mått riktigt apa. Jag har ju varit så otroligt välsignad hela graviditeten då det ”enda” som har bråkat har varit ischiasen. Men idag är jag yr i huvudet, det är tungt att andas, gör ont lite här och lite där och jag mår svagt illa hela tiden. Känner mig riktigt dålig, så jag tror att resten av kvällen tillbringas på soffan.

Dagen har ändå inte varit helt bortkastad, sambon och jag började morgonen med frukost på ”Bakfickan” här i närheten, sen åkte vi till Salo för att handla en ny dammsugare. Vi gick saaakta omkring o tittade, o hittade en Dyson som vi kom hem med! Det är så otroligt ovant att inte ens kunna gå igenom hela Prisma helt smärtfritt, kan jag berätta åt er. Men roligt att komma hem med lite ny inspiration till att städa nu! Den nya är mycket lättare att dra omkring på än den gamla, o vi har redan länge velat ha en ny. Mycket nöjd!

Som bonus fick jag också Muminmuggen som ser ut som Muminhuset, kvinnodagen imorgon till ära. ❤ Gillar den då den är så annorlunda än alla muggar hittills, och så är den på nåt sätt lite mer gammaldags också. T.ex. de nya muggarna med Snusmumriken och Lilla My faller mig inte alls i smaken! De är helt för grälla och moderna för min smak. Nej, gamla Mumin ska det vara!

Nu ska jag lägga mig i soffan o ta det lugnt. Har missat både gårdagens och dagens fotoutmaning men ska försöka ta igen dem imorgon istället. Gonatt!

Kommentera detta!

