Frissa

Idag är det frissa som gäller. Har inte ooooorkat gå på evigheter men nu fick jag ett infall här om dagen o bokade den sista tiden jag hittade i Ekenäs. Det är till en annan frissa än jag går till normalt, vi ska se hur slutresultatet blir! Just nu känner jag att mitt hår bara har fått växa utan att egentligen få nån form, då jag har låtit pannluggen växa ut. Så nån slags frisyr hoppas jag att jag kommer hem med, istället för detta… ja. Vad man nu ska kalla det. Långt är det också, o topparna är hemskt slitna.

Lite roligt annars, det här med män och hår. Frågade min sambo igår om han tycker bättre om mitt hår med eller utan pannlugg. Han frågade ”Vadå utan pannlugg”. Eeh ja senast jag hade pannlugg var det maj 2014, men han har liksom inte märkt nåt, haha!

Spännande uppdatering, visst? Lite Pinterest-inspiration på det så är vi good to go!

Önskar ju naturligtvis att dessa frisyrer skulle innebära att en skulle bli lika snygg som kvinnorna på bilderna, men det kan en ju se sig i månen efter!

Som ni märker är jag också ganska inne på det där vågiga håret (?) just nu. Fattas bara att jag lär mig fixa det så….

2 reaktioner på ”Frissa

  1. Haha, män o frisyrer.. agreed! Klippte håret 30-35 cm o pojkkompis ba ”ha du gjort nå me håre.. typ färga de”.. Observationsförmågan 😀

    1. Han MÄRKTE ändå att någo hade ändra, haha… Min frissa berätta att hennes ex nångång hade reagera när hon färga från blont till brunt… TVÅ VECKOR SENARE. ”Ha du klippt dig?”

Kommentera detta!

