Då var allt fixat

Nu är vi redo för bebis. Igår kom skötväskan (alltså denna lite större väska från H&M i svart, räcker bra för oss!), så nu kan jag kruxa av allt på listan utom bärsele och amningsgrejer. Det är sånt vi kollar om vi behöver eller ej o skaffar sen. Jag vill inte ha en massa dyra amningsgrejer hemma om det sen inte funkar. Amningsbh är det enda jag har skaffat i förväg o tack vare era tips på detta inlägg är jag nöjd så… Men S K Ö N T att ha allt annat fixat! Nu känns det som att hen får komma när hen vill. Nästan.

Idag är också min första mammalediga dag! Jihuu! Det firar Skrutten med att vara helt galet livlig, det har varit full fart på sen jag steg upp. Jag tittar ivrigt efter eventuella utstickande fötter men än så länge ingenting. Älskade barn!

_MG_2348_MG_2337Två bilder fotade i vecka 34, det har varit så mörkt sen dess att jag inte har haft inspiration till nåt sånt. Men till helgen lovas det sol – vi hoppas på det!

2 reaktioner på ”Då var allt fixat

Kommentera detta!

