En lista första mars till ära

Jag satt i soffan o försökte hålla mig vaken lite till, då jag hittade denna lista hos Ida-Marie! Perfekt tidsfördriv.
1. Vem är din bästa vän? Jag skulle våga påstå att jag har flera ♡
2. Vad har du för skostorlek? 41-42 just nu, ni kan kalla mig Långben.
3. Brukar du skratta för dig själv? Ohjaa, helt för ofta.
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har inget! Har aldrig förstått grejen med det.
5. Vad var det senaste du åt? Delade (!!!!!!) ett Mignon-ägg med sambon, gött!
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Oj, rosa eller röd kanske!
7. Hur är vädret just nu? Grått, vått och dystert. Ja, eller just nu är det ju faktist kolmörkt men före det…
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Sambon.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta/samma könet? Leendet! Glömmer aldrig stunden då jag träffade min älskling första gången ❤
10. Tv eller dator? Dator (säger som Ida-Marie, hallåå bloggare här…)
11. Favorit TV-program? Alltså svår fråga. Har inte sett på tv på typ hela veckan, men ööh kanske Once Upon a Time! Ja, o så Modern Family.
12. Har du några syskon? En storebror 🙂
13. Längd? 178 cm!
14. Hårfärg? Brunett! Nu då jag inte har färgat håret på över ett år ser jag hur vackra naturliga slingor jag har också, kul! Minns inte när jag senaste såg så mycket av den egna hårfärgen 😉
15. Ögonfärg? Brun!
16. Använder du kontaktlinser? Nej.
17. Favorit högtid? I år känner jag att det kanske blir påsken, med tanke på att vi kanske blir föräldrar då om det går som jag tror. Annars är jag nog ett stort fan av julen.

18. Favorit månad? April blir det nog från och med i år, annars älskar jag sensommarmånaderna.

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Är lungorna viktiga? Är vatten nödvändigt? JA det har jag 😀
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj, öh. Ja-a. Marley and me tror jag kom på tv här en kväll! Grät som en tok igen när de var på sitt första ultraljud… O skrämde sambon även denna gång!
21. Favoritdag på året? Min födelsedag brukar vara trevlig, annars julafton!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Alltså…nej, annars hade jag nog inte suttit här i Tenala idag!
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Tror inte det nej!
24. Kramar eller kyssar? Vadå, måste jag välja eller? Fast älskar att jag o sambon dagligen kramas en massa utan orsak. ❤
vi två25. Choklad eller vanilj? Choklad!!! såklart.
26. Har du tatueringar? Nej, men har tänkt skaffa en till minne av pappa.
27. Vad lyssnar du på just nu? Radio Aalto 😀
28. Är du kär i någon kändis? *fniss* Johnny Depp och Channing Tatum.
29. Vilka böcker läser du just nu? Just nu en av Sheila O’Flanagan. Grymt trög start på nåt sätt men nu är jag inne i den!
30. Piercingar? Bara tre hål i öronen.
_MG_9355
31. Vad gör du just nu? Håller mig vaken. Ack denna glamour.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade!
33. Hundar eller katter? Båda! ❤
34. Favoritblomma?  Pioner, rosor och tulpaner.
35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Eh,nja? Blev fast en gång av polisen efter att ha druckit EN KLUNK (Jag svär, det var faktist bara en klunk) lonkero som minderårig. Shame on me. EN KLUNK alltså. De trodde dessutom inte på mig. Minns hur irriterad jag var på det. Annars var (är) jag en väldigt good girl gällande ALLT sånt.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Min sambo förstås, han är min allra bästa vän! ❤
37. Har du älskat någon nångång? Jodå, älskar många personer.
38. Vem vill du träffa just nu? Det självklara svaret är ju discobusen som härjar i min mage! Älskade bebis, vem är du egentligen? Tänk så lite som skiljer oss åt, igår kunde jag känna en häl, ett knä eller en armbåge riktigt tydligt genom huden. ❤
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Några nog! En av dem ska ju t o m bli gudmor 😉
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej, inte med en riktigt. Usch. Vet inte varför men har lite obehag för sånt. Luftgevär är liksom skitsamma men en riktig pistol ger mig dåliga vibbar. Brr.
41. Gillar du att flyga med flygplan? Ja! Har grym reselängtan nu, men får väl vänta lite 😉
42. Höger eller vänster-hänt? Leftie!
43. Hur många kuddar sover du med? Tre just nu, normalt sett en.
44. Saknar du någon? Pappa, alltid.
Den här listan hade 44 frågor? Så ologiskt. Jag tänker lägga till en 45:e.
45. Längtar du efter sommaren? SVAR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
2 reaktioner på ”En lista första mars till ära

  1. Usch, jag har en enorm respekt för vapen, speciellt skjutvapen. Många tror att inte luftgevär är farliga, men min kusin blev faktiskt ihjälskjuten med ett luftgevär. 😦

Kommentera detta!

