Listan om mig själv!

   Ninette, Sara och Silje har utmanat mig att göra denna lista, så here goes!

fem

1. Fotografera – numera kan jag t o m säga det utan en massa undanflykter! Jag är bra.
2. Inreda. Tycker jag själv i alla fall! Det tog några år, men jag älskar vårt hem! Mycket är ännu på hälft o jag längtar efter att få slå klorna i dessa rum. Just nu är min största stolthet barnkammaren. Det enda som fattas är h*n som bor i min mage ❤
3. Kundservice. Behöver jag säga mer?
4. Bakning (och matlagning), fast nu har jag inte haft inspiration på länge. Det finns mycket jag vill testa på!
5. Min förmåga att hitta saker jag inte har sett till eller behövt på flera år. Jag vet exakt var de är ändå så fort man behöver dem.

femtvå

1. Mina ögon
2. Mitt tjocka hår
3. Min gravidmage! Fina runda babybula! ❤
4. Mina naglar som oftast växer sig långa, vackra och jämna utan att jag behöver fundera desto mer.
5. Min längd. 1,78 cm proud woman!

_MG_2211

femtre

1. Att jag har rest mycket och upplevt mycket.
2. Att jag känner att jag vuxit massor som person de senaste åren.
3. Att jag mer och mer lär mig att tycka om mig själv som jag är!
4. Min förmåga att uttrycka mig visuellt
5. Att jag övervunnit min sjuka blyghet som hängde med ganska länge. Många tror jag skojar när jag berättar om den, så annorlunda är jag nu.

_MG_2523

femfyra

1. Att få bli mamma. Vilken fantastisk resa det är!
2. Min fina familj, och då menar jag alla de underbara som hör till sambons sida också.
3.  Min underbara sambo!
4. Mina fina vänner! Puss på er!
5. Vårt fina hem.

_MG_2629

Kan ni förstå att denna lista legat som utkast i en vecka minst före jag kom på tillräckligt mycket bra för att slutföra den? Kanske lika bra att jag fick den avklarad, ska ta o läsa igenom många gånger.

Eftersom jag är så sent ute utmanar jag just DIG som läser, om du inte har gjort listan ännu ska du absolut göra den! Inte det lättaste!

3 reaktioner på ”Listan om mig själv!

Kommentera detta!

