Förvärkar

Idag har jag för första gången haft riktigt ordentliga förvärkar. Fick släpa mig till soffan o andas djuuuupt in och ut för att slappna av i kroppen. Som tur hjälpte det efter en stund, men så fort jag stiger upp börjar det igen. Så ikväll får min sambo vara min hjälpreda från soffan. Vill ju inte att skrutten kommer riktigt ännu fast man ju nog längtar så. Idag är det ju bara vecka 33+6 ännu. Just nu ca 2 kg kärlek i magen som jag väntar på… ❤

Förresten har lillis varit riktigt pigg idag, jämfört med igår. Disco på gång nästan utan paus i flera timmar, har det känts som. Hellre så så behöver jag inte oroa mig ❤

2 reaktioner på ”Förvärkar

    1. Det lättar nog som tur av att slappna av, fick höra på rådgivningen att det är ”kriterierna” för att det bara ska handla om förvärkar. Skönt att slippa åka iväg i alla fall, vi har 45 minuters resa till närmaste BB 😀 Ligger som bäst i soffan o äter glass.. Värre kunde det vara 😉 Ja, och faktist spännande tider! Samtidigt vill man ha ut bebin NUUUUUU.. Men lite får man väl vänta ännu 😉

Kommentera detta!

