Storstädarn

Jag lever verkligen i framtiden just nu. Idag plockade jag bort de varmaste tröjorna från mitt klädskåp, och hade egentligen velat göra det med halsdukarna också. Tills jag inser att +1 knappast kan klassas som varmt och det nog är en helt bra idé att hålla de där varma halsdukarna kvar en tid ännu, speciellt som jag ännu är krasslig.

I mitt huvud är det liksom månadsskiftet mars-april, så snabbt går tiden just nu, samtidigt som jag lite dör av tristess här hemma. Vi kommer att ha ett väldigt städigt hem när bebisen kommer, kan jag berätta. Har städat både skrubbar o vrår, i grymt långsamt tempo men det är gjort i alla fall! Ja, alternativt blir jag så stor sen till sist att allt blir på hälft o bebisen får flytta hem till ett enda kaos, men må så vara i så fall. 🙂

Idag vaknade jag förresten med en dålig magkänsla, länge sen sist men det brukar bli en dag då jag litelite oroar mig för och inbillar mig att bebuli rör sig litelite mindre än igår. Just nu kan jag säga åt mig själv att sluta oroa mig, för snart kommer det nog ut en fot genom huden tror jag. Under Pressure av Queen är mitt personliga soundtrack just nu, hähä.

3 reaktioner på ”Storstädarn

  1. Men va roligt att höra att du hittade något som du skulle kunna gilla! vad vill man inte ha med magen i vädret, jo! god mat som är enkel att göra 🙂 Vad roligt att du hittade in! Kramar

Kommentera detta!

