Ni kan kalla mig fyndarN

Var igår på loppis med Lina. Fyndade Arabia-skålen nedan, en tunnare sovpåse som också kan has i bilstolen och ett par leggings åt bebuli. För sammanlagt 16 euro.

_MG_2800

Jag är SÅ nöjd, speciellt över skålen. Tycker jättemycket om blommorna på den! Men blev också SÅ trött av vår lilla runda att det inte var riktigt klokt. När jag kom hem åt jag hastigt lite soppa, sen sov jag en timme. Sen åkte vi efter ett skötbord, kom hem, lagade mat, åt lite till, sen ville jag sova igen. Då var klockan halv nio. O så sov jag till 10 idag. Det är liksom lite ovant att vara så här trött efter minsta lilla program.

8 reaktioner på ”Ni kan kalla mig fyndarN

  1. Vilken supersnygg skål! Har inte sett sån tidigare och nu är ju blått starkt på kommande på inredningsfronten så den är ju helt trendig också, ifall man bryr sig om såna saker! 🙂

    1. Det är som sagt en gammal Arabia, så jag tyckte det var ett verkligt fynd! Har också sett att blått är på inkommande, är själv inte ett SÅ stort fan av blått men denna skål fylld med frukt piggar ju upp var som helst! 🙂

Kommentera detta!

