Tack för era svar!

Tack för era fina svar! Så roligt att så många hade en åsikt!

De flesta av er svarade enligt samma linje, att det är bättre att vänta och se om det funkar, och att det går bra med vanliga toppar. Ja, jag håller nog med egentligen. Det där med att vänta är nog säkert lika bra, för jag är så osäker till om det kommer att funka. Tycker det funkar så dåligt åt så många! Jag vill gärna amma men vi får se hur det går. Tänker inte heller ta stress om det inte funkar (säger jag nu, får se hur det låter sen då hormonerna dansar tokdans i min kropp). 

Bara ungefär 45 dagar kvar………..

Kommentera detta!

