Babyshower!

På veckoslutet kom mina tre bästa vänner hit till oss för att ordna en babyshower åt mig o bebuli! Så härligt att ha så fina vänner som dem, mina kära! Emma och Paula kom redan hit på fredag kväll o på lördagen pysslade de pom-poms, blåste ballonger och hängde upp en fin girlang. Det blev så fint här!

_MG_2673 _MG_2693

Vi drack goda (natuuuurligtvis alkoholfria) drinkar med jordgubbar i, åt cheesecake i glas och så hade blivande gumor Lina med sig cupcakes med supergod frosting på!

_MG_2676

Dessutom hade vi några lekar, gissade på datum då bebisen kommer och vad vikten, längden, ögon- och hårfärg kommer att vara.

Ja, och så fick jag (eller då Skrutten förstås) ju en diaper cake o några presenter! Så himla fina!

_MG_2707 _MG_2660

Nu ligger jag ganska utslagen i soffan o tar det lugnt, medan magen håller på med sin vanliga discodans hit och dit och lite fram och tillbaka. Känner mig så lycklig som har så fina vänner! Tack ännu en gång kära ni! ❤ Nästa gång vi ses kommer det att finnas en baby med i bilden, längtar så! Oj lilla skrutt, väntar på att du får träffa mammas lustiga men kära ”tanter”.

En reaktion på ”Babyshower!

Kommentera detta!

