Mammaledig!

Ja, inofficiellt kan jag kalla mig mammaledig nu. Var till läkare o fick sjukledigt tills mammaledigheten börjar, pga ischiasen och pga akut öroninflammation. Jag fick antibiotika o nu hoppas jag på att den snabbt börjar hjälpa. Idag är dock första dagen som jag känner mig någorlunda mänsklig igen på en vecka ungefär så det är SUPERSKÖNT! Jag har t o m sovit inatt. Wow, alltså.

Nå, i alla fall är det som gäller för mig framöver vila, vila, vila och förbereda mig inför baby! Tänk, imorgon är det bara 50 dagar kvar till beräknat datum. Tiden har gått så fort att det inte är klokt! ❤

4 reaktioner på ”Mammaledig!

Kommentera detta!

