Tji fick jag

Jag som flera gånger denna vinter har tänkt ”Oj så skönt att jag har sluppit undan alla flunssavågar” ligger nu här i soffan o hostar sönder kroppen för tredje dagen i rad. Mår riktigt apa alltså, o dagens bonus är dessutom snuva. Suuuuck! Funderar som bäst på dagens stora fråga, alltså om jag kommer att klara av att ta mig till matbutiken och tillbaka utan att falla helt i bitar.

2 reaktioner på ”Tji fick jag

  1. Usch, många tycks drabbas av en hemsk flunssa just nu 😦 Jag bara väntar på när den slår till hos oss.. Krya på dig!!

    PS. Du är utmanad i en grej på min blogg 😉

    1. Jag hoppas att du slipper undan, för minns inte när jag senast har varit så sjuk som nu! Tack! Gör utmaningen så fort jag orkar tänka lite mer 😉

Kommentera detta!

