Så var flunsan här

_MG_2250

O så verkar den vara här hos mig. Flunssan. Den som jag har klarat mig undan hela vintern för första gången på flera år, graviditet och försämrat immunförsvar till trots. Jag har tackat vitaminerna och frukten jag har ätit, men nu då jag på sistone mest har ätit bara vattenmelon så verkar det inte hjälpa längre.

_MG_2246

Så nu ligger jag under ett täcke i soffan med värk från topp till tå, halsont och allmänt dålig stämning. Gick efter ved (ja, så många klabbar jag kan bära på en gång) o la eld i spisarna, värmde en kopp kakao o la på Mad Men på Netflix. Åtminstone är jag färdigt sjukledig. Ynk. Stackars mig.

2 reaktioner på ”Så var flunsan här

  1. Krya på dig! Det var ju typiskt att flunssan skulle hitta dig till slut. Själv har jag hunnit avverka 2 förkylningar redan under graviditeten, en alldeles i början, när jag precis fått reda på att jag var gravid och vi dessutom skulle ut och resa, och så i julas. Usch säger jag bara!

Kommentera detta!

