Saker man kan göra som sjukledig

_MG_2260Pompoms av silkespapper. Sambon frågade igår vad jag har tänkt göra med dem, på vilket jag naturligtvis svarade ”Göra? Inte vet jag, men se så fina de blir!” Hittills har jag fyra stycken, gjorda på silkespapper jag köpte i Ikea under hösten. Jag är riktigt löjligt stolt, haha, det är första gången jag lagar såna. O härligt med rosa till våren.

6 reaktioner på ”Saker man kan göra som sjukledig

    1. Där på pappersavdelningen, hähä. Otippat 😉 Det finns ett set med silkespapper, dessa fanns som mörkrosa, ljusrosa, rosa/vitrandiga o vita med rosa prickar. Kostade 2,49 euro för 16 papper, tjohej!

  1. Jag gjorde såna att ha över spjälsängen som hänger från en tallkvist. I vit, grå och ljusblå då vi väntar en pojke 🙂 Jättefint!

Kommentera detta!

