Masumys

Hej på er! Har varit tyst här i ett dygn ungefär, det har nämligen varit mamma-dottertid på agendan. Nu har mamma åkt hem o ja sitter i vårt mörka vardagsrum o hör på vinden som viner ute. Snön vräker ner igen o hela faderullan. Underbart. All vårstämning jag hade nån vecka sen är borta, nu är jag i en slags neutral zon där jag bara lever dag till dag. Magen är stor o bebén pigg o ivrig. Igår kväll sparkade hen mest hela tiden i timtal! Men hellre så än att man går o är orolig.

Idag borde jag egentligen städa ser jag, men då halva benet är ömt o sjukt igen så tror jag att det är soffan som kallar istället. Ischiasen försvinner ju aldrig, den blir bara svagare ju mer jag vilar, för att sen bli värre igen så fort jag jobbar, så jag är inte särskilt inspirerad till att återgå på jobb imorgon. Har ju varit sjukledig nu o så hade jag ett par dagar ledigt till det. På rådgivningen sa hon att det enda som hjälper nu är att föda barn. Ja, o så går jag ju på zonterapi regelbundet igen. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!

Åtminstone är magen ganska mysig o fin, fast jag själv ser trött o sliten ut.

Bilden är från min instagram, om ni känner för att följa mig hittar ni mig under sandravaihela

Kommentera detta!

