Med One Direction på konsert

Inatt har jag o några vänner varit på One Direction-konsert. Med One Direction. Nämnas bör att jag gillar en av One Directions sånger, resten är mest bläh. Men i alla fall o hade jag o han den där med lite rufsigt surfarhår det riktigt mysigt, han erbjöd mig sitt tuggade tuggummi o en axel. Tog axeln. Var ju trött, det var ju mitt i natten. Allt medan One Direction också stod på scenen o sjöng.

Alltså dessa tokiga drömmar…

Googlade o hittade denna bild. Det var han!

I min dröm såg han inte ut så där i ansiktet, men i alla fall.

2 reaktioner på ”Med One Direction på konsert

Kommentera detta!

