Mindre mysig morgonstund

Idag är det zonterapi som gäller – IGEN. Några veckor hann jag vara utan där emellan. Hade som vanligt tänkt ha en lugn frukoststund men vaknade istället till ljudet av en spyende katt. Sen måste jag ju lyckas putsa upp efter henne också, vilket ju tog sin goda stund när jag själv fick kväljningar var femte sekund. Men nu är det fixat. Usch. Verkligen inte den bästa starten på min morgon, o knappast kattens heller. Man blir ju så orolig också.

Vet ni vad som händer idag? Jo, sambon får hoppeligen golvet på plats i barnkammaren! Det betyder att det är min tur snart. Snartsnartsnart. Det kliar i fingrarna! Jag är  taggad. Det är inte klokt hur taggad. Vill boa så tusan men har ingenstans att göra det förrän barnkammaren är klar. Ni andra som varit gravida eller är det, har ni också börjat boa så här tidigt? Ja, jag har ju sytt påslakan o grejer länge ren.

Bilderna från Pinterest

Kommentera detta!

