Snö snö snö i vecka 30

_MG_1959

Plötsligt har hela världen varit vit igen i några dagar. Jag som hade tänkt ta några gravidbilder ute så här vecka 30 till ära. Tänk att om 8 veckor är vår lilla skrutt (haha hoppsan, tänkt skriva ut könet där!) färdigutvecklad. Visserligen kan man ju fota i snöfall också men då det vräker ner kanske jag hellre håller kameran inomhus och torr istället. Synd, jag har så tråkigt här inne i min ensamhet. Ischiasen bränner på och på rådgivningen sa hon att det enda som hjälper mer är att föda barn. Såååå vi kämpar o väntar på april…

Inatt drömde jag annars om både Nadia, som jag för övrigt aldrig har träffat, och om en filt jag köpt åt baby. Det visade sig att JUST den färgen var en mycket farlig färg o att man absolut inte borde ha en sån åt babyn. Haha, nån underliggande oro där kanske?

Kommentera detta!

