Smoothie

Hej på er. Idag är min första sjuklediga dag, once again. En vecka hemma pga ischias. Suck. Åtminstone får jag imorgon sällskap av min allrakäraste Paula, så helt ensam är jag inte. Tänker peppa sambon till att undvika oss o istället lägga golvet i barnkammaren! Så kan jag sen börja inreda så småningom. Har redan beställt gu’mor hit o bygga byrå åt mig 😉 

_MG_1945Just nu halvligger jag i min kära fåtölj o dricker en jordgubbssmoothie. Ser på Friends på Netflix. Har massor i huvudet jag borde göra men vissa dagar bara går det inte. Lugna ner dig nu, Sandra, tänker jag. Du hinner. Du har ont. Ta det lugnt nu bara.

I brist på annat tänkte jag uppdatera babylistan lite till, nu har vi nämligen babysitter och amningsbh:ar färdiga. Skönt att kunna kruxa av lite till.

2 reaktioner på ”Smoothie

    1. Nå som de sa på rådgivningen ” Det enda som hjälper nu är att föda barn” så försöker nu kämpa mig genom de sista veckorna. Bläh. Kramar!

Kommentera detta!

