En kort lista!

Vad har du på dig?
Preggoleggings o en stooor tröja.
Hur mår du?
Huvudvärk o ischias men annars bra.
Vad önskar du just nu?
Önskar MIG en vinst på lotto. Tack på förhand önskestjärnorna, ”redan” 5000€ hade varit super 😉
Vad har du ätit idag?
Rågbröd med ost o saltgurka, en massa vattenmelon, en smoothie, några godisar… Märker nu att jag har ätit helt för lite idag. Undra på att man är hängig!
Vad ska du göra imorgon?
Vara sjukledig o vila. Suck. Booooring.
Och på söndag?
På söndag blir det dop! ❤
Senaste köp?
Vattenmelon, banan, chips o godis. Best of both worlds..?
Vad skrattade du senast åt?
Oj hjälp, vad månne? Tror det var nån 9gag-bild på instagram.
Vad grät du senast åt?
Läkaren idag som fick mig att känna mig så dålig då hon betedde sig som om jag var dum i huvudet.
Vem sov du senast med?
Sambon o katten! Mjau.
Vad läser du just nu?
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Så skönt o lättläst för min mosiga gravidhjärna.
Senast sedda film?
……….Jag har ingen aning. Minnet sviker, förlåt!
Vilken svordom använder du mest?
Satan, vilket underligt nog också är den svordom jag tycker LÅTER fulast. Saattan.
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
Senast 3 inkomna sms?
Posten, sambon och Paula!
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Jepp, får se hur jag orkar. Kommer du hem snart?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Musik o teckning!
Vilken är din favoritfrukt?
Just nu vattenmelon o ananas. Ett par veckor sen var det kiwi o mandarin som gällde, före det blodgrape…
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Sandra Bullock
Vad är du rädd för?
Att förlora nån jag älskar
En person du tycker är snygg?
Mina bästa vänner är såna snyggisar hela bunten!
Blir du lätt svartsjuk?
Nej
Din favoritkaraktär ur en serie?
Oj, nu kan jag inte tänka på nån annan än Rory i Gilmore Girls då jag läste det på Pias lista.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Lina!
Vilket språk hade du velat lära dig?
Spanska bättre, kan fortfarande så lite!
Vad för sorts killar faller du för?
Oj, ja. Humoristiska, snälla o kärleksfulla.
Vart vill du åka just nu?
BB, haha. Önskar att det var april.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Oj, det är ju bara januari. Har åtta månader tid att fundera! Eftersom jag då kommer att ha haft en baby i några månader så önskar jag mig ett presentkort till spabehandlingar!
De som nu ska göra listan är:
Du som läser! Ja, just du! Det är ju ganska länge sen du gjorde en lista sist, eller hur?
Kommentera detta!

