Ännu mera barnkammarstuff

_MG_1920

Hej på er! Jag har just kommit hem från en liten shoppingtur till barnkammaren! Vi tog en spontan tur till Bauhaus för att köpa golv (det blev ett väldigt ljust golv!) o passade också på att köpa en byrå till barnkammaren från IKEA då vi ändå var där nära. _MG_1923

Nästa veckoslut kommer en av mina bästa vänner Paula hit o då ska vi ta oss en tur till Salo för lite girltime. Då ska jag försöka hitta andra handtag till Ikeas Hemnes-byrå för att göra den lite mer ”exotisk”. Annars börjar det mesta till barnkammaren vara fixat. Skönt! Nu ska jag bara tjata på min kära byggare till sambo att måla väggarna o lägga golvet så är det min tur sen. I can’t wait. 🙂 🙂 🙂 (Jaja, man får inte lägga smileys i blogginlägg men jag gör det ändå!)

3 reaktioner på ”Ännu mera barnkammarstuff

Kommentera detta!

