Ischiasgnäll igen

Godmorgon! Känner att denna morgon är en av de där då jag kunde äta huuuur mycket frukost som helst. Jag är bara såå hungrig. Idag har jag jobb först senare, så jag hinner vila lite o stretcha rumpan som det så vackert numera heter i min vokabulär.

Måste dock påpeka att jag annars är så tacksam över att jag ”bara” har värken som bråkar. Det kunde vara värre. Det kunde vara allt negativt på en gång. Värken börjar jag lära mig att hantera på nån nivå. Eller ja, den blir ju värre o värre men ändå. På måndag har jag rådgivning så då ska jag höra med henne om det finns några läkartider. Alla säger till mig att bli ledig då det känns som att det inte går mer, men som jag säkert tidigare har sagt vill jag gärna kämpa så långt det går för att inte svika arbetskompisarna. Vi är så få på jobb. Men nu börjar det verkligen säga stopp i kroppen.

En reaktion på ”Ischiasgnäll igen

  1. Du ska lyssna på din kropp, Sandra! Tänk om de blir värre om du fortsätter. Inget att skämmas över, du har rätt att tänka på dej själv i ditt preggo-tillstånd 🙂 ❤

Kommentera detta!

