Trött

Inatt har jag drömt massor igen. Bl.a. har bebén sparkat så hårt att hela foten var utanför magen, huden bara stretchade o stretchade. Alltså hela foten.

_MG_1755

Idag vaknade jag med huvudvärk o jättestel rygg, så lagade en god frukost med en massa frukt för att försöka bota den. Tyvärr hjälpte det inte, men frukten var ju god i alla fall… Nu sitter jag här med trötta ögon o trött rygg o stretchar. Märker att jag inte har nåt viktigt att säga heller så tror jag avslutar detta blogginlägg här.

2 reaktioner på ”Trött

  1. Jag har också börjat drömma, senast drömde jag att babyn stack ut fingertopparna så att man såg naglarna genom huden 🙂

Kommentera detta!

