En tavla åt baby

Det här vykortet hittade jag i Popana i Ekenäs, det var så vackert att jag inte kunde lämna det där! Nu är det inramat o ska få pryda väggen i babys rum. ”Jag älskar dig till månen och tillbaka” står det._MG_1750Annars då? Ja, jag är som vanligt jättetrött, säkert ännu tröttare efter den händelserika gårdagen, o är jättesugen på att gå ut en sväng. Måste bara övertala sambon om att en promenad i -15 är en bra idé först. Fast kanske jag borde hållas på den säkra sidan o inte gå ut alls, klumpig som jag är, det är ju halt ute. Men då solen lockar mig så väldigt mycket. Det är så vackert ute! Underbara sol!

_MG_1720Idag har jag städat upp lite här hemma, efter en vecka av ledighet o slappande. Julpynten är borta sen länge och nu pryder min julklapp av mamma bordet i vardagsrummet. Två blekturkosa lyktor från Indiska. Den minsta är gömd bakom den stora färglösa. Jag kan lätt säga att jag älskar dem. Små förändringar gör stor skillnad i hemmet, fast det vet ni säkert. Min vita amaryllis blommar ännu så vårtulpanerna får vänta lite till. Kuddarna har bytts ut till blekrosa och efter helgen ska de få sällskap av ett par nya som jag har spanat in på H&M Home.

Nej, hör ni. Nu kan jag inte sitta inne längre. Solen kallar!

4 reaktioner på ”En tavla åt baby

  1. hej sandra! vet inte hur din blogg ser ut för dig, men lade märke till att då du börjar ett nytt stycke efter bilderna så hamnar de första orden i meningen uppe brevid bilder till höger om den och tänkte att det kanske inte är meningen. ett extra enterslag gör säkert susen 🙂 ps. finfint kort! måste ta mig till popana och kika någon dag.

    1. Konstigt, jag har också chrome men det ser helt normalt ut, endast i ”ipad-view” så blir det som du säger. Men kan ju börja lägga en enter till där ännu så kanske det fixar sig 😉

Kommentera detta!

