Jag har blivit med ny bil!

Det andra stora som hände idag var att jag o sambon åkte iväg till Tavastehus för att köpa ny bil åt mig. Den var bra och vad jag ville ha och hastigt och lustigt blev bilen min.

Att ha börjat med fasta, sen suttit stilla i 2 timmar, sen suttit i bil 2 timmar o så vidare har gjort att jag känt av vad jag antar är sammadragningar idag. Helt klart en stressig dag för denna mamma-to-be. Att komma hem o få lägga sig ner en stund var jätteskönt, trots att det inte var några ”farliga” sammandragningar blir man ju ändå nojig som första gången gravid. Speciellt som ryggen lite värkte också.

Nu är vi hemma igen i underbara +17 grader igen o jag ligger i soffan under en varm filt. Bara att lägga eld i spisarna gjorde mig riktigt slut o jag märkte hur bebuli också var lite rastlös. Tror resten av kvällen tillbringas här i mitt hörn…

Naturligtvis är ni ju nyfikna på hur bilen ser ut! Så här. Mörkblå och så stor, jag känner mig helt för ung för en så stor bil! Inte för en baby, men nog för bilen. Jepp. Nu ryms nog barnvagnen in åtminstone!

2 reaktioner på ”Jag har blivit med ny bil!

Kommentera detta!

