När det blir för mycket av det goda

Har en matta i min köpkorg på Ellos som jag har funderat på en tid.

Ellos vet om det. O de påminner mig. Ofta.

muistathan

Få saker är mer irriterande än att få samma påminnelsemejl tio gånger på en månad.

2 reaktioner på ”När det blir för mycket av det goda

  1. Men visa hur den ser ut också!! 😀 Och så beställde du väl den nu när det är rea på reapriset på ellos? Jag har en stoooor rund matta till vardagsrummet på kommande (kostade bara hälften av orginalpriset nu 😉 )

    Du vet väl att det är rubrikbytardagen idag? Så här får du en rubrik: ”Vad du bör göra med ett paket malet kött”

    1. Nå det är ju bara en vit matta som INTE är på rea, bläh! Så jag har liksom väntat på ett erbjudande men då det aldrig kommer 😉 Ojdå, ska jag ge dig en rubrik också? Har missat hela grejen haha!

Kommentera detta!

