Sjukledig

Sjukledig nu då. Ischiasen är som sagt tillbaka o det ordentligt. Jag var ju på jobb igår o det var inte roligt, o värre blev det under natten. Har knappt sovit en blund.

flussaSom bäst ligger jag på soffan o slötittar på Netflix o har ont. Bebén tycker helt klart synd om sin mamma för h*n sparkar på för fullt o rumlar omkring i magen. Känns lika sjukt varje gång som h*n svänger på sig. Eller, ja, jag antar att det är vad som händer då när det känns som om en stor klump flyttar sig, haha. Skruttis ❤bgr

Kollade just vädret inför jul, från en sak till en annan, o den 24.12 ska det vara snöslask o +2. Den 25.12 däremot ska det vara -12 grader o snö. Det påminner mig om att jag kanske borde köpa en varmare vinterrock som går på min mage, den jag har nu passar nämligen bara om jag står upp o också då är den lite lite för tight. Var hittar man en bra sådan?

2 reaktioner på ”Sjukledig

    1. Tack! Det känns mest ruttet just nu, då det är stressit på jobbet o jag ”lämnar andra i sticket”. Men vad kan man.. Vila o stretcha är det som gäller, så hoppas jag att det hjälper.

Kommentera detta!

