Ledigt veckoslut

Idag är jag ledig! Imorgon är jag ledig! På söndag är jag ledig! HUR skönt? Gissa om jag njuter. Hela kroppen är avslappnad. Bebuli har discodans av glädje i magen.
Jag har definitivt börjat min nesting redan nu. Idag står tvätt av babykläder på agendan o då har jag HÅLLIT MIG några dagar, dessutom har jag tänkt gå igenom en massa skåp o lådor i köket. Önskar att jag hade en färdig barnkammare att pyssla i, istället babyproofar jag köket. (Vi har t.ex alkoholskåp längst ner, great idea…)
Lustigt hur roligt sånt kan vara att göra när man inte har en enda tid att passa utan ett helt tomt schema. Skööönt!

Kommentera detta!

