Masubilder i 22+6

_MG_1164_MG_1174-2_MG_1154Tog några självporträtt på mig o bebismagen idag. Jag börjar jobba först kl 15 så har hittills bara ätit frukost o slappat i soffan. Ja, o fotat då. Blir ju inte så superbra kvalitet i mörkret men jag vill ju ha bilder ändå. Vad tycker ni?

3 reaktioner på ”Masubilder i 22+6

  1. Det är alldeles riktigt tänkt Sandra. Ibland är det mycket viktigare/värdefullare att ha bilderna än att vara utan även om den tekniska kvaliteten inte e så bra som den kunde va.

    Jag tycker det är stämningsfulla bilder. Eftersom du ändå har kameran på stativ (eller stilla på ett stadigt underlag) kunde prova med lite längre slutartider och istället undvika väldigt höga ISO.

    1. Annars bra tänkt, men det var så mörkt igår att jag hade behövt en slutartid på flera sekunder för att få lite ljus i det hela 😉 Hade dock ”endast” ISO 1000 på dessa bilder om jag minns rätt. Däremot borde jag ha haft högre bländare för att få resultatet jag ville ha… Men även där ljusbrist, äh. Får gå ut i regnet o fota bara 😉

Kommentera detta!

