Gissar ni på flicka eller pojke?

Nu börjar skrutten ha de kläder h*n behöver i stl 56, samt några få plagg i 62. Dessutom har barnvagn o bilstol anlänt o packats upp o står nu o väntar i det blivande barnrummet. Tänkte att jag skulle ta och ”uppdatera” listan lite.

bebuli uppdaterad 9

Hjälp, när jag kollar på listan är det ännu så mycket som fattas! Vi har dessutom köpt ett begagnat Newborn set till matstolen, så den blir ändå aktuell redan i början. Ser framför mig en glad bebuli i settet medan jag bakar eller nåt. Eller så blir det inte alls så. Men i alla fall. Nu har vi det.

Förresten, vad gissar ni på? Flicka eller pojke? 

15 reaktioner på ”Gissar ni på flicka eller pojke?

  1. jag tror pojke också, men så tyckte jag att nåt av det du visat här såg lite mer flickigt ut, trots att det hade av ”båda färger”. Så jag säger flicka ändå 😊

Kommentera detta!

