Gravidförsäkring

Ikväll har jag o sambon tagit en försäkring åt Skrutten. Ja, eller jag tror vi gjorde det. Naturligtvis fick sidan nåt fel då vi skulle bekräfta, så kanske vi får göra om det imorgon.

Ibland får jag en sån där surrealistisk känsla över att det faktiskt bara är 85 dagar kvar tills min mammaledighet börjar, för att inte tala om 122 dagar tills det beräknade datumet då lillis ska anlända. Bara det att det bor någon i min mage som buffar på känns helt galet emellanåt. Tänk så tacksam man kan vara över någon man inte ännu har träffat. Längtar efter dig, skrutten!

_MG_8968

2 reaktioner på ”Gravidförsäkring

Kommentera detta!

