Julklappsönskelistan

Jag försöker hitta på nån slags julklappsönskelista för min egen del, men med huvudet fullt av baby och babysaker är det ganska svårt. Det som gäller är liksom spjälsäng, Stokke Tripp Trapp, Babybjörn-sitter, ny bil och annat sånt där vuxet som jag (vi) har några månader kvar att fixa.

Bebuten sparkar glatt på i magen o påminner mig nu dagligen om sin existens. Så sjukt härlig känsla.

Nåja, men julklappar. Här tidigare la jag upp nån slags önskemål, men har glömt hälften.

Vita Happy- eller Irislights (35st)

Denna filt från Kodin1, Pyry heter den. I grått OBS

Presentkort till Adlibris, Stockmann, Ikea, Kodin1 och Pentik är alltid populärt. Det var allt jag kom på. Jepp.

2 reaktioner på ”Julklappsönskelistan

Kommentera detta!

