Värken igen

Alltså den här vidriga obehagliga värken i mina ben. EN bra dag här emellan. Idag lika igen. Får känslan av att nån blåser upp mina ben som man blåser upp ballonger. Så. Jäkla. Otrevlig. Känsla. Tänk det OCH ischias. Det att min graviditet skulle vara rosenröd för att jag bestämde mig för det gick inte så länge. Jag tog en het dusch o det hjälpte en stund, men nu ligger jag här i soffan igen med benen uppe på tre soffdynor o har det otrevligt. Tur att det kommer ett litet mirakel av detta. Tänk att man kan skapa ett barn så här.

image
Älskade skrutt.

Kommentera detta!

