Katten är nära

Jag läste idag om blivande mammor med husdjur som betett sig lite tokigt under graviditeten. Tycker att det främst verkar handla om hundar men också katterna hade sina små speciella drag. Min katt har de senaste veckorna blivit mycket mera kärleksfull o ligger ofta tätt intill mig o sover på soffan, så också just nu. Jag tycker det är så hjärtevärmande på nåt sätt, knasiga lilla katten som känner på sig att bebbe är på gång. Hon brukar också normalt sova på min mage men nu för tiden tar hon ett stort kliv över magen o lägger sig ovanför där bebben borde befinna sig.

Förresten har jag idag mått ganska dåligt igen. Inte illamående, men den där jäkla eviga värken. Tyckte synd om mig själv då jag hade pinat mig till butiken så kom hem med det jag skulle ha, men också chips, choklad, massor av frukt samt Jaffa. Nu ligger jag under en filt o smaskar.

Kan lätt säga att frukt har varit min största craving hittills. Har inte ätit så här mycket på evigheter.

_MG_0851_MG_0848

2 reaktioner på ”Katten är nära

  1. Frukt är ju en jättebra craving 😀
    Min ena kisse blir arg så fort hon ser barnvagnen, och den andra står och trampar på min mage så fort jag lägger mig ner. Dom är allt lite knepiga ;D

    1. Jamen det är ju det! O så gott! Smaskar i mig äppel, kiwi o mandarin på daglig basis. Idag ville jag ha vattenmelon men det faaaanns inte, buhuu! 😦 😉 Oj så härligt att ni redan har barnvagnen fixad… Jag har inte vågat köpa nåt större ännu förrän vi har strukturultrat, men imorgon kan man shoppa lite 🙂 🙂 🙂 Katter är nog faktist ganska intressanta djur.. 😀

Kommentera detta!

