Blogvember-listan

Jag blev utmanad till att göra en Blogvember-lista av Sara! Perfekt timing då det är iskallt hemma o jag nu myser i soffan under en filt. Som vanligt sprakar brasan i vedspisen o stämingen här hos oss är ganska så avslappnande medan vinden viner ute.

yyteri4jTänk att ett halvår sen såg världen ut såhär. Ja, man ser ju iofs inte solskenet o värmen på bilden men…

1. Vad är det roligaste med att blogga? 

Jag tycker det roligaste är att man lätt hittar personer som man, ja, passar ihop med! Många bloggare som jag aldrig har träffat känns som personer jag känner. Just nu använder jag bloggen mycket som en slags graviddagbok, trots att jag inte skriver närapå allt där.

2. Vad gör min blogg speciell? 

Min blogg har egentligen inget tema. Många bloggar om enbart mat och recept, eller kanske om sitt hem. Jag bloggar om vardagslivet just nu, om väntan inför bebisens ankomst, samt fotografering. Livet går upp och ner o jag håller inte upp en fasad där allting är rosaskimrande.

3. Hur ser min blogg ut om ett år? 

Jag är ganska så säker på att trots att jag inte TÄNKTE bli en mammabloggare så kommer jag rätt snabbt ramla ner i det. (Jag är rätt dålig på att blogga om annat än det jag just nu upplever o inget fel på det förstås, men jag hoppas att ni som läser nu inte tröttnar…!) Dock kan vi 100% säkert säga att jag kommer att blogga med fler bilder än nu. Jag kommer ju att ha en liten perfekt söt skruttis att fota!

IMG_2726

4. Vilket var mitt allra bästa inlägg? 

Oj, det var svårt. Jag har bloggat sen 2004 (då på x3m) så en hel del inlägg har det blivit. Är också dålig på kategorier, vilket jag iofs har tänkt åtgärda x antal gånger…….

5. Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig? 

Just nu inspireras jag mest av inredningsbloggar samt preggobloggar. Såklart. Vill läsa om det jag själv bloggar mest om, fniss.
Jag utmanar mina kära besties Paula och Emma, samt Pia, Sandra och Linn! Go!

 

 

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Kommentera detta!

