Min spännande rynka

Idag är fjärde dagen i rad som ungefär allt gör ont från topp till tå. Inte precis den mest rosaskimrande graviditeten just nu. Har jobb imorgon, bara fyra timmar så ska försöka kämpa mig igenom den, sen får vi se hur resten av veckan blir. Det kan ju vara att det lättar något tag. Dessutom har vi det efterlängtade ultraljudet på morgonen! Jag är så till mig att jag nästan vill skutta. Om det bara inte gjorde så ont…

Märkte just i badrummet att jag har fått en lustig stor rynka ovanför naveln, haha. What is up with that? Har magen expanderat o sugit ihop sig lite igen? Fnissar här för mig själv åt mängden intresse ni som läser måste känna över detta. Allvarligt talat alltså. Det är ju jättespännande.

Kommentera detta!

