Har du haft gravid-ischias?

Alltså jag tar tillbaka allt jag sagt om att det inte är såå farligt med ischiasvärken. Idag är det en helt ny nivå. Det är så farligt när man står i köket o går en meter o benet böjer sig av smärta o man börjar gråta av trötthet över värken. För att sen räta på mig o märka att jaha, nu håller värken i sig trots att jag bara står på plats. Att sitta är ju inte heller så bra så har försökt fylla förmiddagarna före jobb med stilla städning eller dylikt här fast det gör ont ont ont. Finns det någon där ute som känner igen sig? Som kan berätta sin version åt mig? Borde jag bara ge upp o sjukskriva mig trots att det inte känns nödvändigt egentligen (fast det gör så jävla ont varje kväll)? Blir det bara värre nu? Hur länge ska man kämpa emot? Varför hjälper inte zonterapin?
Säger dock ändå vad jag har sagt hela tiden – Hellre värk än illamående. Jag är inte en person som klarar av illamående. Blir prickig över hela kroppen av sånt.

Kommentera detta!

